دستگاه لیزر تیتانیوم
نوشته شده توسط : mehdi

دستگاه لیزر تیتانیوم

دستگاه 

لیزر تیتانیوم دستگاهی پیشرفته برای از بین بردن موهای زائد می باشد. این دستگاه عملاً درمان بدون درد را ارائه می دهد. تمام انواع پوست ها از جمله پوست برنزه را تحت شعاع خود قرار می‌ دهد. قدرتمند ترین و ایمن ترین فناوری لیزر موهای زائد را در خود دارد. این دستگاه دارای تاییدیه fda می باشد. استفاده از آن به عنوان محبوب‌ ترین روش درمانی حذف موهای زائد در سراسر جهان شناخته می شود.

به دلیل قیمت بالا و حجم نسبتاً بالا از دستگاه لیزر تیتانیوم در کلینیک های زیبایی استفاده می شود. جالب است که بدانید این دستگاه از سه طول موج برای از بین بردن موهای زائد استفاده می کند. همانطور که می دانید حذف موهای زائد به منظور حذف فولیکول آن مو می باشد. این دستگاه به راحتی می تواند فولیکول های مو را با کمترین درمان و بدون هیچگونه دردی از بین ببرد. سوال پیش می آید که این دستگاه چگونه کار می کند. سیستم لیزری این دستگاه با استفاده از موج های الکس، یاگ و دیود فولیکول های مو را تحت تاثیر قرار می دهد.

زمانی که دستگیره پلاتینیوم بر روی بدن قرار می ‌گیرد سه طول موج مختلف لیزر به فولیکول‌های مو رسیده و باعث از بین رفتن آن می شوند. وقتی که فولیکول مو از بین رفت زمان زیادی نیاز است که دوباره رشد نماید. در بعضی از اوقات به کلی از بین می رود و رشدی در آن منطقه نخواهیم دید.

اما یکی از سورپرایزهای اصلی دستگاه سیستم خنک کننده آن می ‌باشد. این سیستم حتی دردی که می‌ توانست در هنگام لیزر به بدن القا شود را از بین خواهد برد. در ادامه با این سیستم آشنا خواهیم شد.

 

سیستم خنک کننده پیشرفته این دستگاه لیزر موهای زائد

اما یکی از سیستم های فوق العاده ای که در دستگاه لیزر تیتانیوم به کار رفته شده است، سیستم خنک کننده آن می باشد. شاید برای بسیاری از افراد جالب باشد که سیستم خنک کننده چرا باید در یک دستگاه لیزر به کار برود. با توجه به اینکه اشعه ها یک سری از گرما را بر روی سطح پوست ایجاد می کنند، ممکن است این گرما اذیت کننده باشد. به همین دلیل در لیزر تیتانیوم از سیستم خنک کننده تماس مداوم استفاده شده. این سیستم یک فناوری پیشرفته است که به طور مداوم پوست را خنک می کند.

لذا دستگاه لیزر تیتانیوم دمای بدن را در ناحیه مورد درمان کنترل می ‌کند. همین موضوع درمان را تسهیل می نماید. این دستگاه گرما را به حداقل می رساند. دمای کنترل شده باعث می شود که به راندمان از بین رفتن موهای زائد کمک شود. اکنون بیماران می توانند با استفاده از دستگاه لیزر تیتانیوم در طول یک جلسه، درمانی بدون درد و گرما را حس کنند.

 

سوالاتی که برای استفاده از دستگاه لیزر تیتانیوم موجود است

سوال ابتدایی این است که آیا قبل از استفاده دستگاه لیزر آزمایش پچ نیاز است؟

در ابتدا باید بگویم که آزمایش پچ، به آزمایشی گفته می شود که عوامل حساسیت زا را مشخص می‌ کند. در مورد جواب این سوال باید گفت که بله. حداقل ۲۴ ساعت قبل از شروع درمان آزمایش پچ لازم است.

به طور متوسط چند درمان مورد نیاز است؟

ما از ۶ تا ۴ جلسه درمانی را که یک هفته یک بار باید انجام بگیرد، توصیه می‌ کنیم. البته این بسته به نیازهای فردی شما می باشد. هر بیمار قبل از هرگونه درمانی نیاز به مشاوره دارد. در این مرحله شما یک برنامه درمانی موقت را از درمان کننده دریافت خواهید کرد.

آیا عارضه پوستی برای شما ایجاد خواهد کرد؟

در این مورد باید گفت که خیر. دستگاه سوپرانو تیتانیوم هیچگونه عارضه پوستی را ایجاد نمی کند و کاملا بدون درد است. تنها ممکن است که کمی قرمزی در روی پوست داشته باشد که بعد از چند دقیقه یا چند ساعت از بین خواهد رفت.

آیا بیماران باید از قبل موهای بدن خود را اپیلاسیون کنند؟

ما توصیه می کنیم که بیماران قبل از درمان موهای خود را شیو نکنند. اما پزشک شما در این موضوع می تواند راهکارهای خاص خود را ارائه دهد.

کاندید مناسب برای استفاده از دستگاه لیزر تیتانیوم کیست؟

توجه داشته باشید که این درمان برروی انواع پوست قابل انجام است. نمی‌توان گفت کاندید خاصی برای استفاده از این دستگاه موجود است. آقایان و خانم ها می توانند از این دستگاه استفاده نمایند. لذا تنها با توجه به نوع پوست ممکن است تعداد جلسات متفاوت باشد.




:: بازدید از این مطلب : 388
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 14 مرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: